Alan jakaa pareja ihan pian ja huomisiltaan mennessä kaikilla pitäisi olla pari :)

Harmissani luen siitä että jotkut ovat jääneet ulkopuolelle ringistä ilmoittautumisajan lyhenemisen takia. Tämä blogi on olemassa sen takia, että mukaan haluavat ja mukana olevat seuraavat tätä koska tätä kautta tapahtuu tiedottaminen. Tämä on minulle harrastus, joten minulla ei ole mitään mahdollisuutta muistutella sähköpostitse ihmisiä tai tiedottaa sitä kautta muutoksista koska minulla on muutakin puuhaa.Ringin aikana minuun toki saa sähköpostitse yhteyden ja vastailen parhaani mukaan! 

Mitä ilmoittatumisajan lyhenemiseen tulee niin, kumpiko on parempi: se että parien jako tehdään kiireellä parissa päivässä kun deadline lähenee vai se että Emolla on aikaa jakaa parit niin että homma pysyy hänellekin mielekkäänä? Tulostin kaikkien 137 mukana olevan ihmisen ilmottautumislomakkeet ja luin ne. Sen jälkeen aloin järjestelemään pareja. Kuka vaan voi tulla kokeilemaan tuota hommaa ja huomaa samalla että ei se hetkessä käy. Minä olen vain ihminen.

Kyllä minä rakentavaa palautetta otan vastaan, mutta aina ei voi kaikkia miellyttää.

En minä siksi tätä kirjoittanut että kaipaisin sädekehää pääni päälle, en ollenkaan. Kyllä epäkohdista voi huomauttaa ja niistä pitää pystyä keskustelemaan minunkin. Minähän olen ensi kertaa mukana tässä ringissä, joten oppia ikä kaikki. Yritän pitää kaikki langat käsissä niin että saadaan rinki kunnialla hoidettua läpi :)